.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهادت ۳ بیمار بر اثر قطع اکسیژن در مجتمع پزشکی ناصر
در صد و سی‌ و سومین روز جنگ غزه اشغالگران مجتمع دولتی ناصر را به پادگان نظامی تبدیل کردند.
شهادت ۳ بیمار بر اثر قطع اکسیژن در مجتمع پزشکی ناصر

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که برق مجتمع پزشکی ناصر در اثر توقف ژنراتورها قطع شده‌است و بر اثر قطع برق و قطع اکسیژن در مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس، سه بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه جان باختند.

 

وزارت بهداشت غزه همچنین رژیم صهیونیستی را مسؤول جان بیماران و کادر پزشکی این مجتمع دانست و افزود: از همه نهادهای بین‌المللی می‌خواهیم تا قبل از اینکه دیر شود برای نجات بیماران و کارکنان مجتمع پزشکی ناصر به سرعت وارد عمل شوند.

 

وزارت بهداشت غزه ادامه داد: ما نگران مرگ ۶ نفر در مراقبت‌های ویژه و سه نفر در بخش کودکان در هر لحظه و در نتیجه قطع اکسیژن آنها هستیم.

 

این وزارتخانه همچنین خاطرنشان کرد که ۲ زن «در شرایط وخیم و غیرانسانی بدون برق، آب، غذا و وسایل گرمایشی در مجتمع پزشکی ناصر» زایمان کردند.

 

همچنین دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه گفت: اشغالگران بحران داخل مجتمع را تشدید کرده و شرایط را خطرناک و ترس و وحشت ایجاد کرده‌اند، به گونه‌ای که اجازه نمی‌دهند کادر درمان به صدها بیمار، مجروح و آواره خدمات درمانی و پزشکی ارائه کنند.

 

نیروهای اشغالگر مدیریت مجتمع پزشکی ناصر را مجبور کردند تا ۹۵ نفر از پرسنل بهداشتی، ۱۱ نفر از خانواده‌های آنها، ۱۹۱ بیمار و ۱۶۵ همراه و آواره را در ساختمان قدیمی ناصر در شرایط ترسناک، بدون غذا، بدون شیر خشک، و کمبود شدید آب قرار دهد.

 

این مجتمع پزشکی به دلیل کمبود توان پزشکی و تمام شدن سوخت شاهد وضعیت فاجعه بار و نگران کننده‌ای است که جان بیماران شامل ۶ بیمار متصل به دستگاه تنفس مصنوعی در بخش مراقبت‌های ویژه و سه کودک در بخش کودکان را به طور مستقیم تهدید می‌کند.

 

در حالی که ارتش اشغالگر مدعی استفاده از بیمارستان‌های ناصر و الامل در خان یونس برای اهداف نظامی و دستگیری اعضای مقاومت در آنجا شده است، اما حماس گفته که این اتهامات «رابطه جدیدی از سلسله دروغ‌هایی است که اشغالگران برای توجیه جنایت جنگی و تخلفات آشکار علیه بیمارستان‌ها و بخش بهداشت در نوار غزه منتشر می‌کنند».


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.997 seconds.